Ședințe de judecată: Aprilie | | 2024
Sunteți aici: Pagina de început » Biroul de informare și relații publice » Instrucţiuni referitoare la transmiterea de mesaje în format electronic

Instrucţiuni referitoare la transmiterea de mesaje în format electronic

Pagina de internet: www.scj.ro

informatii e-mail relatii publice 2

Formular de contact

În cazul în care mesajele se referă la dosare sau pentru transmiterea de documente la dosare, vă rugăm să folosiţi exclusiv adresele de e-mail ale arhivelor secţiilor unde se judecă dosarele. Adresele de e-mail ale arhivelor se găsesc mai jos, în zona denumită Coordonate de contact.

În cazul în care doriţi obţinerea de informaţii de interes public (în baza Legii nr. 544 din 2001 şi normelor sale de aplicaresau să formulaţi o petiţie  (în baza Ordonanţei nr. 27 din 2002), puteţi să folosiţi Formularul de contact.

Începând cu data de 28 aprilie 2010 nu se mai acordă audienţe.

 

Instrucţiuni referitoare la transmiterea de mesaje în format electronic

prin fax, formularul de contact sau e-mail / poştă electronică

Nu se vor lua în considerare mesajele multiple şi cele cu caracter obscen, defăimător, xenofob, rasial, care instigă la violentă ori fapte antisociale, care lezează bunele moravuri, etc.

Pentru a uşura procesarea mesajelor primite de la dvs., vă rugăm să nu transmiteţi mesaje multiple ! 

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Pentru cererile sau solicitările cu caracter de urgentă, vă rugăm să luaţi în considerare următoarele: 

  • pentru retransmiterea şi procesarea informaţiilor ori documentelor transmise de dvs. este nevoie de timp,
  • activităţile instanţei se desfăsoară de luni până vineri între orele 00 - 16 00,
  • programul arhivelor este de luni până vineri între orele 10 00 - 14 00,
  • în perioada vacanţelor şi a sărbătorilor, programul arhivelor este modificat / redus; modificările se găsesc în pagina Contact sau în zona cu noutăţi din Pagina de început.

În cazul în care informaţiile transmise se referă la un dosar, vă recomandăm să transmiteţi informaţiile dvs. de îndată, cel mai târziu înainte de data începerii şedinţei de judecată.

În cazul în care mesajele se referă la dosare sau pentru transmiterea de documente la dosare, vă rugăm să folosiţi exclusiv adresele de e-mail ale arhivelor secţiilor unde se judecă dosarele. Adresele de e-mail ale arhivelor se găsesc în pagina Contactîn zona denumită Coordonate de contact.

În cazul în care doriţi obţinerea de informaţii de interes public (în baza Legii nr. 544 din 2001 şi normelor sale de aplicaresau să formulaţi o petiţie (în baza Ordonanţei nr. 27 din 2002), puteţi să folosiţi Formularul de contactTimpul mediu de completare a formularului de contact este de 15 minute.

Începând cu data de 28 aprilie 2010 nu se mai acordă audienţe.